Zaradi EU7 konec Volkswagna Polo in majhnih avtov?

Lafayette - Circa April 2018: Volkswagen Cars and SUV Dealership. VW is Among the World's Largest Car Manufacturers VII
Foto: jetcityimage iz iStock

Emisijske regulacije Euro 7, ki jih načrtuje Evropska unija, so v kot spravile tudi največje proizvajalce avtomobilov. Med njimi je Volkswagen, ki je pojasnil, da je predelava vozila za doseg omenjenih regulacij težka in cenovno zahtevna. To bi za vsak model njihove linije pomenilo tudi to, da se bi za 5 tisočakov zvišala njihova prodajna cena. Kot pravijo bi se lahko zaradi tega končala proizvodnja določenih modelov, med njimi Volkswagna Polo.

Regulacije emisij Euro 7 bi lahko pomenile konec malčkov

“Imeli smo odličen načrt, pri katerem smo mislili, da bo EU7 nepremostljiva ovira in bo ravno zaradi tega črtan,” je bil iskren Thomas Schäfer, generalni direktor znamke. “Prav to naj bi pospešilo elektrifikacijo,” je dodal.

“Načrtovali smo majhne električne avtomobile Volkswagna, Škode in Cupre, ki bi izšli leta 2025 in bi jih izdelovali v Španiji. Zdaj je potrebno zamenjati motor z notranjim izgorevanjem v malih avtomobilih kot je Polo, saj so postala vozila (zaradi Euro 7 regulacij) tako draga, da nima smisla nadaljevati s tem,” je bil piker do regulacij Evropske unije.

Moscow, Russia - August 08, 2017: Traffic jam. Blurred silhouettes of cars surrounded by steam from the exhaust pipes. Environmental pollution
Foto: ElcovaLana iz iStock

“Pred nekaj tedni smo mislili, da bo Euro 7 sprejet in bo povzročil le manjši dvig cen in sprememb. Le nekaj dni nazaj pa smo prejeli sporočilo, da bodo regulacije ostrejše in spet smo pri prvem koraku. Še hujše je pravzaprav,” je bil oster in razžaloščen direktor.

“Nima smisla nadaljevati z malimi vozili, ko in če se sprejme EU7. Ceno vsakega bodo regulacije dvignile za 3, 4 ali celo 5 tisoč evrov. To pomeni, da bodo mala vozila cenovno nedostopna.”

Kljub EU7 vse ni tako črno za majhne avtomobile

“Trenutno naši strokovnjaki preverjajo, kaj vse to pomeni za nas. Če bodo regulacije take, kot se jih napoveduje, potem ne bomo investirali v mala vozila in se bomo posvetili zgolj elektrifikaciji,” je povedal.

Tudi če se bo to zgodilo, ta odločitev nikakor ni končna, vse pa je vsekakor odvisno od končnih regulacij in izračunov njihovih strokovnjakov. Kljub temu pa Volkswagen že pričakuje električnega ID 2 supermini, ki naj bi stal manj kot 25 ali celo 20 tisoč evrov.

Prejšnji članekJeep Avenger je električni malček med velikani znamke
Naslednji članekElektrični skiro, ki so ga izdelali mojstri Formule 1

S spleta


Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.