
Na svetu je ogromno število znamk in vozil, ki se pri nas preprosto ne prodajajo. Razlogov za to je več, eden od teg pa je odobritev pravic za prodajo v evropskih državah. Ta korak je preskočila kitajska znamka HiPhi, ki bo svoj novi model HiPhi X lahko prodajala tudi pri nas.
HiPhi X prihaja v Evropo
Hitro rastoča kitajska znamka električnih vozil HiPhi je potrdila, da bo svoje izdelke tržila tudi v Evropi, natančneje za evropski trg. Prvi tak model bo HiPhi X, ki naj bi v rekordnem času prestal homologacijski test nemškega podjetja TÜV SÜD.
To bo njihov prvi model na evropski celini, zato je pametno vedeti kaj več o njem. Model X je coupe crossover, ki je usmerjen k tehnologiji in udobju. V Evropi mu bo sledil še HiPhi Z, luksuzni električni grand tourer, ki bo razkrit na Šanghajskem avto-moto šovu.

Evropska različica HiPhi X prinaša udobje in luksuz
HiPhi X bo v Evropi na voljo z 97 kWh baterijo, ki bo nudila približno 650 kilometrov dosega. Za 3,9-sekundni pospešek do 100 kilometrov na uro bo poskrbelo 530 konjskih moči. Za razliko od Evrope je na Kitajskem moč dobiti tudi različico s 120 kWh baterijo, ki zapelje več kot 700 kilometrov dosega z enim polnjenjem. HiPhi te različice še ni potrdil za Evropo, tako da moramo za zdaj pozornost usmeriti le v »manj zmogljivo« verzijo.
V Evropi bo na prodaj štiri in šest sedežna različica. Prav notranjost je tista, ki sledi poudarku na udobju in tehnologiji. Tako je vozilo opremljeno s 17 zvočniki in 50-centimetrskim dotikom na zaslon ter lastnim sistemom dišav za notranjost. Znamka poudarja tudi opremljenost drugih delov notranjost z manjšimi zasloni na dotik in sedeži, ki so jih opisali kot letalski luksuz. Izstopajoča funkcija je nekakšna različica robotske roke, s katero je moč prilagoditi glavni zaslon.

Cena HiPhi X še ni znana, ne bo pa nizka
Cena za HiPhi X še ni znana za evropski trg, a jo lahko primerjamo s ceno drugje. Na Kitajskem je v manj kot pol leta od začetka prodaje model najbolj prodajani električni model. Cena se tako prične nad 60 tisoč evri.

»Naša prva modela sta najvišja raven vozil,« je povedal Mark Stanton, glavni mož tehnološkega vidika pri znamki, ki je prej deloval pri Jaguar Land Rover diviziji. S tem je znamka nakazala tudi na model Z in delno na model Y, ki bosta prispela v naslednjih letih.
SEO urednik