Kar nekaj znamk je v zadnjih letih spremenilo svoj logotip. Zdaj se jim pridružuje tudi luksuzni, elitni in športni velikan Lamborghini.
Italijanska znamka z novo podobo in logotipom
Prvič po več kot 20 letih je Lamborghini osvežil svoj logotip, s čimer je dal svoji blagovni znamki osveženo podobo pobesnelega bika, s katero želi promovirati atribute podjetja.
Novi logotip, ki bo uporabljen za vse nove avtomobile v prihodnosti, naj bi bolje odražal pogumne, nepričakovane in pristne vrednote” Lamborghinijevega poslanstva. Italijanski proizvajalec superšportnih avtomobilov je ustvaril tudi novo pisavo po meri, ki sporoča nezmotljive linije in oglatost avtomobilov.
Sam emblem je zelo podoben prejšnji različici, vendar so bili svetleči zlati detajli tonirani v subtilnejšo bronasto, ime Lamborghini pa je napisano s širšo pisavo. Ta naj bi jasneje simbolizirala jasno identiteto znamke.
Lamborghini Urus bo prvi, ki bo nosil nov logo
Prvi avtomobil, ki bo nosil novo oznako, naj bi bila različica (priključnega hibrida) športnega terenca Urus, ki naj bi bila razkrita v prihodnjih mesecih, pozneje letos pa naj bi ji sledil še naslednik Hurácana.
Predvsem bik se bo pojavil posamično – brez okolice v obliki ščita in imena Lamborghini – prvič na spletni strani podjetja in kanalih družbenih medijev. Program preoblikovanja blagovne znamke je najnovejši korak v Lamborghinijevi poslovni strategiji Direzione Cor Tauri, v skladu s katero bo do konca leta 2024 elektrificiral svojo ponudbo in okoli leta 2028 predstavil svoje prvo električno vozilo – na osnovi osupljivega koncepta križanca Lanzador.
SEO urednik