Kia novi logotip pospremila z Guinnesovim rekordom

Južnokorejski proizvajalec avtomobilov je spremenil svoj logotip in slogan. Dolgoletni znak, ki so ga nosili avtomobili znamke KIA se je spremenil. Svojo globalno blagovno znamko želijo preobraziti in začeti novo poglavje. Vse tri črke so od zdaj naprej pisane neprekinjeno, slogan je navdihujoč in oboje je bilo pospremljeno z rekordno proslavo in ognjemetom.

Kia z novim logom in sloganom

Šef Kie, Ho-sung Song je za javnost ob spremembi povedal: »Naš novi logo kaže našo željo po navdihovanju strank, ki imajo nove in drugačne potrebe mobilnosti. Obenem pa to, da se mi in naši zaposleni z izzivi hitro spreminjajoče industrije soočajo na najboljši način.« Poudaril je, da se z novim logotipom poudarja spremembe in inovativnost.

Neprekinjeno napisane tri črke so podobne lastnoročnemu podpisu, krivulje pa predstavljajo naraščajoče ambicije podjetja. Nov slogan se imenuje »Gibanje, ki navdihuje« (Movement that inspires op. p. ). Oboje spremlja novo strategijo podjetja, ki bo spremenilo tudi svoj namen in filozofijo. Kia želi imeti vodilno vlogo v avtomobilskem svetu, predvsem kar se tiče električnih vozil in spremljajoče ponudbe. Želi se prilagoditi in približati še večji skupini kupcev in trgom.

Svetovni rekord ob predstavitvi novega logotipa

Predstavitev spremembe pa so pospremili z Guinnesovim rekordom. V mestu Incheon v Južni Koreji so novi logotip pospremili z ognjemetom, ki se je zapisal kar v Guinnesovo knjigo rekordov. Uporabili so kar 303 drone, ki so v zrak izstrelili rakete in nad nebom mesta ustvarili nepozaben ognjemet za nepozabno noč. Rekord pa naslednji: »Največ izstreljenih ognjemetov brez iz zračnih teles, ki so daljinsko vodena.«

Žiga Kastelic

SEO urednik

Prejšnji članekKako optimalno opremiti mikro enosobno stanovanje?
Naslednji članekVolkswagnov polnilni robot rešuje električna vozila
Žiga Kastelic

SEO urednik

4 KOMENTARJI

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.