Ali bo prihodnost motociklizma tudi električna?

Medtem ko je veliko podjetij, ki jih ne povezujemo z motocikli že začetni fazi preizkušanja električnih motornih koles, so se uveljavljeni proizvajalci motornih koles šele počasi pridružujejo. 

BMW Motorrad, BMW-jeva divizija za motorna kolesa, je napovedala, da se bo pridružila s konceptom električnega motornega kolesa, ki so ga imenovali BMW Vision DC Roadster.

Rezervoar nadomešča baterija

Zasnovan je tako, da spominja na tradicionalne BMW-jeva motorna kolesa, s krožnimi hladilnimi rebri in ovali, ki izstopajo na straneh kot pri klasičnem BMW-e boxer motorju. Pokončna baterija je nameščena vzdolžno med voznikova kolena, nekje tam, kjer je običajno rezervoar za gorivo, vendar nekoliko nižje zaradi težišča. BMW še ni objavil zmogljivosti baterije ali ciljne dosegljivosti. Zasnova spominja na klasičen cafe-racer dizajn, s spuščenimi sprednjimi vilicami in višjim sedežem, ter repom. LED žaromet pa je nameščen nizko pred voznikom.

Oblika ostaja klasična

BMW je relativno hitro začel razvijati sodobne avtomobile z električnim pogonom, v proizvodnji sta že od leta 2014 modela i3 in i8, dvo-kolesni program pa je pričel razvijati kasneje. Trg električnih motornih koles se je v zadnjem letu povečal z Lightningom, Alta Motorsom in Zerom, toda večji igralci, kot sta naprimer BMW in Harley Davidson, so šele sedaj zagrizli v električno mobilnost.

Mnogim je to znak, da se tudi pri dvokolesniki resno premikajo v električno prihodnost. Pa vendar je smisel v lastništvu motornega kolesa drugačen, kot pri avtomobilu. Namen motornega kolesa v Evropi in Ameriki je pretežno še vedno povezan predvsem s prostim časom in manj z vsakodnevnimi prevozi. Zato na tem trgu prevladujejo motorji z notranjim izgorevanjem, električni pogon pa ostaja v domeni skuterjev in mopedov.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.