Od srede do petka bo v Portorožu potekal že 23. Slovenski oglaševalski festival

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo v Portorožu potekal od srede, 26. marca, do petka, 28. marca, bodo nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Osrednja tema festivala bodo nove razmere in nova razmerja na marketinškem in oglaševalskem trgu.

»V oglaševalski stroki ne le v Sloveniji, temveč povsod po svetu, se srečujemo s podobnimi izzivi, ki sicer verjetno ta hip ne bodo usodno vplivali na razvoj stroke, lahko pa pomembno vplivajo na to, v katero smer se bo razvijala v prihodnje. Nove razmere so razmere izjemne hitrosti, razmere, kjer se vsakodnevno sprašujemo, ali še sledimo osnovnim vrednotam, ki so nam bile položene v zibelko, so razmere, v katerih tudi največji giganti niso več varni, saj jih lahko hitro prehitijo bolj gibčni novinci. V takšnih razmerah, ki seveda posledično ustvarjajo tudi nova razmerja, ni enotnega recepta ne za uspeh ne zgolj za preživetje,« pravi Barbara Modic, predsednica 23. SOF-a in direktorica Pristop Media.

Nastopili bodo vrhunski mednarodni marketinški strokovnjaki, pa tudi predsedniki uprav največjih podjetij v regiji

V kongresnem delu 23. SOF-a bodo nastopili številni domači in mednarodni marketinški strokovnjaki. V treh festivalskih dneh bodo lahko udeleženci ob Kentaru Kimuri, so-predsedniku uprave in izvršnem kreativnem direktorju, Hakuhodo Kettle, Tokio, prisluhnili še strokovnjakom, kot so: Geoffrey Hantson (izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, del Publicis Worldwide, ki je na globalni lestvici Business Insider uvrščen med petindvajset najbolj kreativnih ljudi v oglaševanju), Robert Lešnik (vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil, Mercedes-Benz), dr. Christoph Engl (direktor Brand Trust, ki bo na primeru Južne Tirolske predstavil, kako je mogoče s skupnimi močmi zgraditi uspešno destinacijsko blagovno znamko), Claudia Navarro (direktorica marketinških komunikacij za srednjo in vzhodno Evropo pri Coca-Coli, ki je vodila največji marketinški projekt v zgodovini Coca-Cole – Olimpijske igre 2012), Lazar Džamić (nekdanji direktor strateškega načrtovanja pri Kitcatt Nohr Digitas, strateg spletnega nastopa in digitalnega trženja za podjetja, kot so Glenfiddich, Waitrose in GAP), Jugoslav Petković (podjetnik in spletni veteran, ki bo spregovoril o tem, kako je nova ekonomija omogočila slehernikom, da postanejo poslovne zvezde) in še mnogi drugi. V debati o pomenu blagovnih znamk za uspešnost podjetij in o tem, kakšna je pri tem vloga vodij, pa bodo udeleženci lahko prisluhnili predsednikom uprav največjih podjetij v regiji – Emilu Tedeschiju (Atlantic Grupa, d.d.), Zvonimiru Mršiću (Podravka, d.d.), Toniju Balažiču (Mercator, d.d.) in Tomažu Berločniku (Petrol, d.d.).

Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 392 del, kar je nekoliko manj kot lani, ob tem pa bo tekmovalo tudi 16 parov mladih kreativcev, kar je skoraj trikrat več kot lani. V letošnjo tekmo je prijavljenih več celostnih oglaševalskih akcij kot zadnje leto, prav tako je prijavljenih več digitalnih oglaševalskih akcij, več je radijskih oglasov ter prijavljenih del v tekmovalni skupini Mediji, Ustvarjene in oznamčene vsebine ter Neposredno trženje.

Več informacij o 23. SOFu na www.sof.si.

S spleta


Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.