Vse kar morate vedeti o Threads, novem velikem družbenem omrežju

portrait, oil painting, elon musk
Foto: CharlVera iz Pixabay

V zadnjem času smo bili priča ogromno špekulacijam o novem tekmecu Twitterja, ki ga je razvila Meta, o tem smo navsezadnje poročali tudi na našem portalu. Pred nekaj dnevi je luč dneva ugledalo novo družbeno omrežje imenovano Threads.

Threads je najnovejša aplikacija v družbenem medijskem vesolju Meta in bo integriran v omrežje Instagram, vendar bo deloval, ločeno kot javno omrežje za klepetanje, ki je bolj osredotočeno na besedilo. Uporabniki morajo imeti Instagram profil, da se lahko prijavijo, nato pa aplikacija deluje neodvisno s svojim lastnim virom in nastavitvami zasebnosti. Uporabniki bodo lahko delili objave na svojem viru z besedilom (do 500 znakov), fotografijami in videoposnetki (do pet minut). Prav tako je mogoče deliti objave drugih ljudi in komunicirati prek všečkov in odgovorov.

Threads bo objave prikazoval drugim ljudem, ki jim uporabniki sledijo na Instagramu, predlagal pa bo tudi nove profile za sledenje. Ker je nova aplikacija zelo podobna Twitterju in ker nekateri menijo, da ga lahko celo nadomesti, je Threads že bil imenovan za “ubijalca Twitterja”. V tem članku vam bomo predstavili pet zanimivih dejstev o Threadsu.

1. Aplikacija že ima trideset milijonov prijav

Threads je bil lansiran 5. julija in že v 24 urah po začetku je po besedah Marka Zuckerberga več kot trideset milijonov ljudi izrazilo zanimanje za prijavo.

2. Aplikacija ne omogoča pošiljanja DM-ov

Čeprav je Threads zelo podoben Twitterju, še vedno nima funkcije neposrednega pošiljanja sporočil ali t.i. DM-ov. Instagram je napovedal, da bodo v prihodnosti na voljo nove funkcije, zato je mogoče, da bo Threads dobil tudi to funkcijo.

3. Aplikacija bi se skoraj imenovala Instagram Notes

Od zgodb, Reelsov do oddajnih kanalov… Instagram že ponuja izredno veliko funkcij. Po besedah Adama Mosserija, vodje Instagrama, so v preteklosti funkcije že poskušali urediti. Zato Threads ne bo neposredno vključen v Instagram, ampak kot ločena aplikacija.

Seveda to ni edini razlog. Meta že več kot leto dni išče tekmeca Twitterja. To je tudi pripomoglo k razmišljanju o novi aplikaciji, je dejal Mosseri. V zadnjih mesecih so inženirji, produktni managerji in oblikovalci pri Instagramu razvili različne ideje, kako se spopasti s Twitterjem. Eden od njih je bil “Instagram Notes”, ki naj bi bil oglasna deska z besedilnimi posodobitvami, podobno kot Twitter.

Ta ideja je ostala in na koncu se je razvila v novo aplikacijo Threads.

4. Threads ni na voljo v Evropski uniji

Threads je bil lansiran v približno 100 državah, vendar trenutno ni na voljo v Evropski uniji. Razlog za to je nova zakonodaja o digitalnih trgih (Digital Markets Act), ki bo omejila možnosti izmenjave podatkov med tehnološkimi podjetji in storitvami. Meta želi počakati in videti, kakšne zahteve bo nova zakonodaja postavila, preden predstavi Threads tudi v Evropski uniji.

Vseeno lahko z nekaj dodatnega znanja aplikacijo naložimo tudi v Sloveniji, a moramo pri tem našo napravo prepričati, da se nahajamo v državi izven EU.

5. Threads želi držati nivo objav in pogovorov

Medtem ko Twitter ni nujno znan po vljudnih pogovorih, se Threads želi držati omike. Po besedah Instagrama “so Threads zgradili z orodji, ki omogočajo pozitivne in produktivne pogovore”. To je očitno mišljeno kot kritika na pogosto kontroverznih pogovorov, ki smo jima priča na Twitterju.

Prejšnji članekNa Norveškem najdene ogromne zaloge fosfatne kamnine, ključne za izdelavo električne baterije
Naslednji članek5 dvomov o pametnih domovih, ki mnoge odvrnejo od nakupa

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.