Zračni taksiji bodo izdelani zelo blizu Slovenije

AutoFlight bo zračne taksije ponujal blizu Slovenije
AutoFlight bo zračne taksije ponujal blizu Slovenije

Kitajsko podjetje AutoFlight, ki se ukvarja z razvojem zračnih taksijev, je svojo novo bazo postavilo tudi v Evropi. Z željo, da bi v Evropi po obdobju treh let že nadzorovali floto zračnih taksijev, so svojo bazo postavili v nemškem mestu Augsburg. Finančno dostopni taksiji bi leteli po zraku in omogočali še hitrejši prevoz od točke A do točke B.

Zračni taksiji poskušajo že nekaj let

Videli smo že AeroMobil VTOL, PAL-V Liberty, Jetson ONE in Terrafugio TF-X, ki so imela oziroma še vedno imajo isto željo. Gre za uspešna start-up podjetja, ki želijo državam po svetu nuditi komercialno dostopne taksije v obliki zelo malih letal. Pri večini bi vozilo vzletalo in pristajalo navpično, saj od tod izhaja tudi njihov akronim eVTOL (electric Vertical Take-Off and Landing). Nekatere izmed njih so v svojih začetkih tako uspele, da so pritegnile pozornost veljih podjetij, kot so Audi, Hyundai in Geely. Toyota je v podjetje Joby Aviation celo investirala 300 milijonov dolarjev.

Nov sektor taksijev se že dolgo časa pojavlja v pogovorih o prihodnosti
Nov sektor taksijev se že dolgo časa pojavlja v pogovorih o prihodnosti

Prosperity I je zračni taksi, ki bi lahko peljal tudi Slovence

Trenutno stanje je tako, da nihče od nas za prevoz v službo ne uporablja svojega letala ali večjega drona. In kaj bo ponujal novi start-up, ki bi svoje usluge lahko nudil tudi slovenskemu narodu?

AutoFlight oziroma njihov model Prosperity I bi lahko poleg pilota prevažal še tri potnike. Z enim polnjenjem bi dosegel 250 kilometrov. Podjetje trdi, da so z njim opravili že več kot deset tisoč vzletov in pristankov v raznolikih vremenskih pogojih, zdaj pa načrtujejo javne predstavitve.

Prosperity I naj bi bil pripravljen že v treh letih, napoveduje se letnica 2025
Prosperity I naj bi bil pripravljen že v treh letih, napoveduje se letnica 2025

Enostavnost pomeni varnost in učinkovitost

Kitajci so zaposlili bivšega direktorja Airbusa Marka Henninga, da bi jim pomagal pri širjenju po Evropi. Glavna naloga je predvsem pridobivanje certifikatov evropske letalske zveze EASA.

»Letalsko prizvodnjo prinašamo nazaj v Augsburg in tako ustvarjamo visoko tehnološko lokacijo in številne službe, ki bodo gradile popolnoma nov segment taksijev,« je o širitvi povedal Henning in dodal: »Kar mi še posebej všeč pri AutoFlightu in modelu Prosperity I je enostavnost. Ta se zlahka prenese v varnost in učinkovitost.«

Prejšnji članekSlovenija bo v enajstih letih odstopila iz premoga
Naslednji članekTriki in nasveti za čiščenje mikrovalovne pečice

S spleta


Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.