Renault kljub visokim stroškom v smeri recikliranja in obstojnosti

Konceptni Renault Scenic Vision je nakazal obstojnost Renaulta h kateri strmijo
Konceptni Renault Scenic Vision je nakazal obstojnost Renaulta h kateri strmijo

Renault je predstavil svoj novi koncept Renault Scenic, ki je temelj njihovih novih linij in vozil na vodikove celice. Še najbolj pomemben del prihodnosti je obstojnost vozil, na kar je opomnil tudi dizajni vodja podjetja Gilles Vidal. In prav ko je govora o obstojnosti Renaultovih prihajajočih vozil, je enako pomemben tudi podatek o višji ceni izdelave. Renault je trdno prepričan v izdelavo obstojnih vozil kljub višanju cene izdelave.

Renault bo svoja vozila ohranil obstojna kljub stroškom

Uporaba recikliranih materialov v avtomobilski industriji bo proizvajalce »prisilila« k višjim stroškom proizvodnje, a kot je pojasnil Gilles Vidal, je to v dobro planeta. Predstavitev koncepta Renault Scenic Vision, ki je razkazal nov notranji dizajn, pogon na vodikove celice in zunanji dizajn, je bilo veliko povedanega tudi o obstojnosti in ponovni uporabi materialov. Dizajn novega Scenica, ki naj bi prišel leta 2024, je jasno pokazal, da gre za reciklirano vozilo. Vidal je potrdil, da je ustvarjeno iz 70 odstotkov recikliranih materialov, obenem pa je možno reciklirati kar 95 odstotkov celotnega vozila.

»Gre za težko tematiko, saj se izdelovalci že več let trudijo optimizirati dizajn glede na stroške. To pomeni, da novost pomeni nov strošek in pogosto je rešitev taka, da se temu izognemo. Če želimo postati najboljše podjetje, ko je govora o obstojnosti, je to odločitev, ki smo jo morali sprejeti,« je povedal Vidal.

Renault z novimi vozili stremi k obstojnosti čeprav bo ta pomenila višje stroške proizvodnje
Renault z novimi vozili stremi k obstojnosti čeprav bo ta pomenila višje stroške proizvodnje

Primer obstojnosti je koncep Renault Scenic Vision

Največ pozornosti so pri obstojnosti požela tla, ki so narejena iz reciklirane plastike in sedeži, ki so vključno s šivanim materialom. Kljub temu je Vidal pojasnil, da uporaba recikliranih materialov sama po sebi ni dovolj. »Danes je približno 95 odstotkov avtomobilov možno reciklirati, kar pa ne pomeni, da dejansko so. S pomočjo pametnega inženiringa in dizajna, lahko pospešimo in poenostavimo proces recikliranja ter tako dejansko uspemo reciklirati vozila.«

Zanimanja vredna je bila tudi ideja o zaslonih in elementih vozila, ki niso integrirani vanj ampak jih je možno zamenjati. »Igramo se s temi idejami in zasloni so tista stvar, ki je najbolj očitna. Potruditi se moramo zato, da lahko nekatere dele vozil samo zamenjamo in ni potrebno zamenjati celega vozila,« je še povedal Vidal.

Konceptni Renault Scenic Vision, ki so ga predstavili pri Renaultu
Konceptni Renault Scenic Vision, ki so ga predstavili pri Renaultu
Žiga Kastelic

SEO urednik

VIRrenault.com
Prejšnji članekVlada sprejela Načrt razvoja raziskovalnih infrstruktur (NRRI 2030)
Naslednji članekČas je za slastne veganske sladolede in sladolede za izgradnjo mišic
Žiga Kastelic

SEO urednik

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.