Sponzorirano

Hamburg: Čez 20 let brez avtomobilskega prometa

Sponzorirano

Dejstvo je, da avtomobili onesnažujejo mesta. Velikost mesta in število avtomobilov, ki se vsakodnevno vozi po mestu, veliko vplivajo na onesnaženost mesta in s tem tudi na kvaliteto življenja tamkajšnjih prebivalcev. Odgovorni v nemškem mestu Hamburg se tega zavedajo in zato je njihov cilj v 20-ih letih popolnoma odpraviti avtomobilski promet v njihovem mestu.

V nemškem mestu Hamburg se trenutno pripravlja načrt, da bi se odpravila potreba po avtomobilih v naslednjih 15 do 20-ih letih. Cilj je, da bi mesto postalo bolj zeleno, bolj zdravo in prijetno za življenje. Mestna uprava je predlagala uvedbo transportnega omrežja poimenovanega “zeleno omrežje“, ki bo vsebovalo številne kolesarske steze in peš cone. Omrežje “Grünes Netz” bo vsebovalo veliko zelene površine ter bo zagotavljalo varno okolje za prebivalce, ki jih ne bo ogrožal avtomobilski promet. 

 

Zeleno omrežje Hamburg bo zgrajeno v naslednjih 15 do 20-ih letih in bo ustvarilo poti brez avtomobilov med vsemi glavnimi parki, igrišči, mestnimi vrtovi in pokopališči v Hamburgu. Nastalo omrežje bo zajemalo 40 odstotkov drugega največjega nemškega mesta in bo omogočalo turistom in prebivalcem, da bodo prepotovali celotno mesto peš ali s kolesom. 

 

Zeleno omrežje ima številne cilje. Glavni je zmanjšati količino škodljivih emisij in zmanjšati globalno segrevanje. V zadnjih 60 letih se je povprečna temperatura mesta povečala za 9 stopinj Celzija, morska gladina pa je narasla za 20 centimetrov. Odprava avtomobilskega prometa bo vsekakor zmanjšala količino emisij, k bolj čistemu zraku pa bodo pripomogle številne nove zelene površine. Te bodo nadvse koristne tudi zato, ker bodo blažile poplave v primeru pretiranih količin padavin in neurij. Poleg tega pa bo takšno omrežje prispevalo tudi k splošnemu zdravju prebivalcev mesta. 

 

Zeleno omrežje Hamburg je del rastočega trenda v Evropi za ustvarjanje celovite transportne kolesarske mreže, ki obsega ne le mestna središča, temveč tudi povezave s predmestji. Mesto Kopenhagen je s tega vidika morda najbolj ambiciozno, saj ima v načrtu zgraditi 26 “kolesarskih avtocest”, ki povezujejo mesto s predmestji in podeželjem. Glavni cilj teh projektov je seveda zmanjševanje ogljikovih emisij. Upamo, da bo ta trend zelenih mest vedno bolj pogost v prihodnosti.

Sponzorirano


NI KOMENTARJEV

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

Exit mobile version