Citroën z novim logotipom in sloganom

Nov logotip Citroena
Nov logotip Citroena Photo by on citroen

Francoski proizvajalec avtomobilov Citroën je vstopil v novo obdobje. Avtomobilistično podjetje, ki je del koncerna Stellantis, je predstavil nov logotip in slogan. Gre za reinterpretacijo originalnega logotipa iz leta 1919, nov slogan pa pravi »Nothing moves us like Citroën«.

Citroën z novim logotipom in sloganom

Sprememba signalizira pogumno, razburljivo in dinamično novo obdobje za 103 leta staro podjetje. Prav zgodovina je tista, ki je temelj novega logotipa podjetja, ki si želi strumno vstopiti v električno mobilnost. Ob tem koraku želi opominjati na to, kar je Citroën krasilo v preteklosti – dostopnost in dobro počutje kupcev.

Logotip je deseti po vrsti v 103-letni zgodovini znamke. Osnovni element sta prenovljeni Citroënovi dvojni puščici. Zdaj sta širši, bolj izpostavljeni in kontrastni. Da se znamka na nek način vrača k začetkom, kaže vertikalno postavljeni oval v katerega sta umeščeni puščici.

Slogan pa je tisti, ki odraža ohranjanje tradicije ob prenovi. »Nothing moves us like Citroën« bi lahko prevedli v dva načina. Nič nas ne premika kot Citroën in nič nas ne gane kot Citroën. Francoska znamka ne glede na prevod slogana stavi na oboje, osnovno nalogo avtomobilov in čustva voznikov med samo vožnjo.

Citroenovi logotipi skozi leta
Citroenovi logotipi skozi leta Photo by on citroen

Citroën je vstopil v novo obdobje

Alexandre Revert, oblikovalec globalne blagovne znamke, je povedal: »Ko smo si poskušali razjasniti našo prihodnjo vizijo, se nam je zdelo logično, da se moramo na področju grafične podobe vrniti k prvemu logotipu Andréa Citroëna, ki je ponazarjal avtentično obljubo cenovno dostopne in inovativne mobilnosti za vse. Postopen prehod k hitreje opaznemu in bolj vidnemu podpisu znamke je pomembna in seveda tudi subtilna evolucija, v sklopu katere tehnično izpopolnjena in funkcionalna dvojna puščica tvori kontrast s toplino in skoraj človeško mehkobo ovala, ki jo obdaja.«

»Ko se podajamo v verjetno najbolj vznemirljivo poglavje v naši slavni 103-letni zgodovini, je pravi čas, da Citroën prevzame moderen in sodoben nov videz. Naša nova identiteta je eleganten simbol napredka, saj naše stranke fizično premikamo v drznih, v prihodnost usmerjenih vozilih, ki izzivajo tradicionalna pravila industrije, in čustveno tako, da zagotavljamo, da je njihova celotna izkušnja – zlasti na električni pogon – cenovno dostopnejša, udobnejša in prijetnejša, ne glede na njihove želje. in potrebe. Naša zapuščina navduševanja potrošnikov z drznimi in revolucionarnimi vozili nas spodbuja, da sprejmemo drugačen, bolj vključujoč pristop k prihodnji družinski mobilnosti in trdno verjamemo, da se bodo kupci iz preteklosti, sedanjosti in prihodnosti strinjali, da nas nič ne premakne tako kot Citroën,« je povedal generalni direktor Citroëna Vincent Cobee.

NEW CITROËN LOGO 2022

Prejšnji članekKakšna naj bo spalnica?
Naslednji članekNajnovejše smernice bivanja in energetske učinkovitosti skoraj nič-energijskih hiš

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.