Pred Slovenskim oglaševalskim festivalom: »Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti.«

Kentaro Kimura, so-predsednik uprave in izvršni kreativni direktor japonske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokia, ki je na lanskem kanskem festival tako s svojim predavanjem kot z osvojenimi nagradami navdušil svetovno oglaševalsko industrijo, pravi, da bo udeležencem Slovenskega oglaševalskega festivala, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, povedal, da je čas, v katerem živimo, za vse nas velika priložnost. “Živimo v obdobju velikih sprememb, ki brišejo meje med državami in prinašajo vedno nove medije. Čudovita zgodba lahko prek YouTuba doseže milijon ali celo milijardo ljudi. Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti,” pravi Kentaro Kimura. In dodaja, da, “če spremljamo televizijske novice, lahko ob vsem razočaranju in brezupu hitro dobimo občutek, da živimo v težkih časih. Drži, čas, v katerem živimo, je zanimiv, vendar pa je hkrati tudi vznemirljiv.”

Osrednja tema letošnjega Slovenskega oglaševalskega festival bodo nove razmere in nova razmerja na oglaševalskem in marketinškem trgu. »V oglaševalski stroki, ne le v Sloveniji, temveč povsod po svetu, se srečujemo s podobnimi izzivi, ki sicer verjetno ne bodo usodno vplivali na razvoj stroke, lahko pa pomembno vplivajo na to, v katero smer se bo razvijala v prihodnje. Nove razmere so razmere izjemne hitrosti, razmere, kjer se vsakodnevno sprašujemo, ali še sledimo osnovnim vrednotam, so razmere, v katerih tudi največji giganti niso več varni, saj jih lahko hitro prehitijo bolj gibčni novinci. V takšnih razmerah, ki seveda posledično ustvarjajo tudi nova razmerja, ni enotnega recepta ne za uspeh niti zgolj za preživetje. In o vsem tem bomo govorili na letošnjem festivalu,« pravi Barbara Modic, predsednica 23. Slovenskega oglaševalskega festivala.

 

Nastopili bodo vrhunski mednarodni marketinški strokovnjaki, pa tudi predsedniki uprav največjih podjetij v regiji

V kongresnem delu 23. SOF-a bodo nastopili številni domači in mednarodni marketinški strokovnjaki. V treh festivalskih dneh bodo lahko udeleženci ob Kentaru Kimuri prisluhnili še strokovnjakom kot so: Geoffrey Hantson (izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, del Publicis Worldwide, ki je na globalni lestvici Business Insider uvrščen med petindvajset najbolj kreativnih ljudi v oglaševanju), Robert Lešnik (vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil, Mercedes-Benz), dr. Christoph Engl (direktor Brand:Trust, ki bo na primeru Južne Tirolske predstavil, kako je mogoče s skupnimi močmi zgraditi uspešno destinacijsko blagovno znamko), Claudia Navarro (direktorica marketinških komunikacij za srednjo in vzhodno Evropo pri Coca Coli, ki je vodila največji marketinški projekt v zgodovini Coca-Cole – Olimpijske igre 2012), Lazar Đamić (nekdanji direktor strateškega načrtovanja pri Kitcatt Nohr Digitas, ki je bil strateg spletnega nastopa in digitalnega trženja za podjetja, kot so Glenfiddich, Waitrose in GAP), Jugoslav Petković (podjetnik in spletni veteran, ki bo spregovoril o tem, kako je nova ekonomija omogočila slehernikom, da postanejo poslovne zvezde) in še mnogi drugi.

 

V debati o pomenu blagovnih znamk za uspešnost podjetij in o tem, kakšna je pri tem vloga vodij, pa bodo udeleženci lahko prisluhnili predsednikom uprav največjih podjetij v regiji – Emilu Tedeschiju (Atlantic Grupa, d.d.), Zvonimiru Mršiću (Podravka, d.d.), Toniju Balažiču (Mercator, d.d.) in Tomažu Berločniku (Petrol, d.d.).

 

Več informacij na www.sof.si.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.