Nepogrešljivi štartniški priročnik zdaj tudi v slovenščini

»Tvoj čas je nenadomestljiv. Ne izgubljaj ga z razvojem napačnega izdelka ali storitve.« V navdihujoči knjigi nas avtor Ash Maurya popelje skozi zelo sistematičen postopek za hitro preverjanje zamisli za produkt in povečanje možnosti za uspeh. Delaj vitko je tako idealno orodje za poslovodje, direktorje, male podjetnike, razvijalce in programerje ter za vsakogar, ki želi zagnati svoj poslovni projekt.

Živimo v času neomejenih priložnosti za inovacije. Ustvarjamo več produktov kot kdajkoli prej, a večina jih propade – ne zato, ker ne bi mogli dokončati, kar smo nameravali ustvariti, ampak ker vlagamo trud v napačen produkt in s tem zapravljamo čas in denar.

ZDAJ JE PRAVI ČAS ZA VITKO POSLOVANJE.

“Ko sem začela brati Ashev priročnik Delaj vitko, se res nisem mogla načuditi. Točno tako smo delali v Outfit7 pred štirimi leti, ko smo začeli z razvojem prvih mobilnih aplikacij. Vesela sva, da je knjiga Delaj vitko zagledala luč sveta tudi v slovenskem jeziku in v celoti podpirava idejo, da je treba kreativnim ter uspeha željnim ljudem pokazati štiripasovnico, po kateri bodo svetu dostavili produkte in storitve, ki jih ljudje želijo,” sta o knigi zapisala donatorja Iza in Samo Login.

S slovenskim prevodom želijo avtorji načela vitkega štartnika razširiti v različna gospodarska in družbena področja, ki po angleškem izvirniku ne posegajo oziroma z načeli niso seznanjena. V kulturo uveljavljenih podjetij se načela tako že vpeljujejo prek inovacijskih mentorjev 30Lean, z Iniciativo Start:up Slovenija bodo načela predstavljena podjetnikom in inovatorjem, kot cilj pa avtorji navajajo doseganje segmentov šolstva, znanosti, državne in lokalne uprave, socialnega podjetništva ter nevladnih organizacij.

KNJIGO SI LAHKO BREZPLAČNO PRENESETE: www.delajvitko.si

ELEKTRONSKA IZDAJA DOSTOPNA BREZPLAČNO.

Slovenska izdaja knjige Delaj vitko je v osnovi nekomercialna. Pobudo za slovenski prevod je podala in izvedla založba in pospeševalnik Pasadena, njeno brezplačno elektronsko izdajo pa sta s finančno donacijo omogočila Iza in Samo Login. K promociji vizije so prostovoljno pristopili tudi komunikacijska agencija Luna TBWA (komunikacijski materiali in načrt),podjetje D.Labs (spletna podpora) ter Iniciativa Start:up Slovenija (www.startup.si). Iniciativa bo kot ena ključnih predstavnic slovenskega štartniškega ekosistema podprla aktivnosti, da se z več komunikacijskimi valovi poleg štartniške skupnosti doseže tudi dijake, študente, brezposelne, zaposlene v podjetjih in javnem sektorju ter vse posameznike, ki jih zanima sistematično ustvarjanje novih in inovativnih produktov.

O KNJIGI SO POVEDALI:

»Projekte bistveno bolj drznih produktov, storitev in poslovnih modelov, ki v večini temeljijo le na domnevah, lahko resno presojamo le z metodologijo vitkih začetkov. Vse ostalo je neupravičeno zapravljanje časa in virov.« – Matej Golob, 30Lean


»Od »freemium« do klasičnih »enterprise« poslovnih modelov, povsod videvamo težnjo k doseganju vitkosti organizacij in nišne specializacije, kar mislim, da je prava smer za večino slovenskih tehnoloških podjetij.«  – Jure Mikuž, RSG Kapital

»Asheva knjiga omogoča, da se nastajajoči in novi podjetniki lahko učinkovito motijo najprej na papirju, da bi se potem čim manj usodno motili v praksi.« – Miroslav Rebernik, Univerza v Mariboru

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.