Na ljubljanskem Golovcu nova urbana oprema

Golovec, gozdnata vzpetina jugovzhodno od centra Ljubljane z najvišjim vrhom Mazovnik, je priljubljena točka marsikaterega sprehajalca ali športnika. Mestna občina Ljubljana pa je v okviru evropskega projekta URBforDAN začela izvajati dela za namestitev urbane opreme na omenjeni vzpetini. Namen nove opreme je predvsem obveščanje in usmerjanje obiskovalcev, saj bo vzpostavljen sistem informacijskih tabel in stebrov, ki bodo olajšali gibanje po celotnem območju.

URBforDAN

Projektu URBforDAN – Upravljanje in raba urbanih gozdov kot naravne dediščine v podonavskih mestih skrbi za dosedanje dosežke in prizadevanja za ohranjanje mestnih »zelenih pljuč« in biotske raznovrstnosti. Ukvarja se z varstvom naravnih vrednot, trajnostno rabo naravnih virov in razvojem socialnih funkcij urbanih gozdov na območju Podonavja.

Kaj vse bo omogočala in kje bo nova oprema?

V navedenem fokusnem območju projekta URBforDAN urejajo osem vstopnih točk, kjer bodo postavili informacijske table, dve tabli pa načrtujejo še znotraj gozda, na dveh ključnih križiščih. Prav tako nameščajo 30 lesenih stebrov oziroma totemov za usmerjanje obiskovalcev ter 12 za izobraževanje in obveščanje. Na tablah bo prikazan podroben zemljevid območja in okolice, poteki vseh poti za obiskovalce in njihova navezava na mestno prometno infrastrukturo v okolici mestnega gozda, označene pa bodo tudi različne zanimive točke.

Izobraževanju obiskovalcev bodo namenjene gozdne učne točke, med katerimi bosta še posebej zanimivi vitrina za predstavitev avtohtonih drevesnih vrst na Golovcu in gozdni planetarij. Na trasi Poti spominov in tovarištva bodo zamenjali 10 lesenih miz in 30 klopi, na drugih lokacijah pa namestili še dodatnih 6 lesenih miz in 20 klopi. Postavili bodo tudi dve zapornici, ki bosta omejevali promet v gozdnem prostoru.

Dela bodo trajala do polovice decembra

Dela, ki jih izvaja podjetje Modro, d.o.o., naj bi se zaključila do 15. 12. 2020 in bodo potekala po celotni površini Golovca, a bodo zaradi gozdnih učnih točk bolj zgoščena na zahodnem delu območja, ki je običajno tudi bolj obiskan. Lokacije delovišč se bodo premikale skladno z dinamiko del in bodo ustrezno označene, trajne zapore poti pa niso predvidene.

Mestna občina Ljubljana bo podjetju za izvedbo del izplačala dobrih 71.000 evrov.

VIRMOL
Prejšnji članekBird Buddy – slovenska uspešnica s Kickstarterja
Naslednji članekKako je drugi val koronavirusa prizadel ponudnike v Sloveniji?

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.