Kentaro Kimura: Dobre ideje lahko premikajo svet

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, bo nastopil tudi so-predsednik uprave in izvršni kreativni direktor japonske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokia, Kentaro Kimura, ki je z nastopi že navduševal svetovno javnost. Kimura meni, da je čas, v katerem živimo, za vse nas velika priložnost.

“Živimo v obdobju velikih sprememb, ki brišejo meje med državami in prinašajo vedno nove medije. Čudovita zgodba lahko prek YouTuba doseže milijon ali celo milijardo ljudi. Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti,” pravi Kentaro Kimura. In dodaja, da, “če spremljamo televizijske novice, lahko ob vsem razočaranju in brezupu hitro dobimo občutek, da živimo v težkih časih. Drži, čas, v katerem živimo, je zanimiv, vendar pa je hkrati tudi vznemirljiv.”

Poleg Kentare Kimure pa bodo nastopili tudi strokovnjaki, kot so:

  • Robert Lešnik (vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil, Mercedes-Benz),
  • dr. Christoph Engl (direktor Brand:Trust, ki bo na primeru Južne Tirolske predstavil, kako je mogoče s skupnimi močmi zgraditi uspešno destinacijsko blagovno znamko),
  • Claudia Navarro (direktorica marketinških komunikacij za srednjo in vzhodno Evropo pri Coca Coli, ki je vodila največji marketinški projekt v zgodovini Coca-Cole – Olimpijske igre 2012),
  • Lazar Đamić (nekdanji direktor strateškega načrtovanja pri Kitcatt Nohr Digitas, ki je bil strateg spletnega nastopa in digitalnega trženja za podjetja, kot so Glenfiddich, Waitrose in GAP),
  • Jugoslav Petković (podjetnik in spletni veteran, ki bo spregovoril o tem, kako je nova ekonomija omogočila slehernikom, da postanejo poslovne zvezde)
  • in še mnogi drugi.


Na Slovenskem oglaševalskem festivalu pa bodo o pomenu blagovnih znamk za uspešnost podjetij in o tem, kakšna je pri tem vloga vodij, v debati razpravljali predsedniki uprav največjih podjetij v regiji:

  • Tomaž Berločnik (Petrol, d.d.).
  • Toni Balažič (Mercator, d.d.)
  • Emil Tedeschi (Atlantic Grupa, d.d.) in
  • Zvonimir Mršić (Podravka, d.d.).

S spleta


Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.