Si želi Slovenija pokoriti ameriški trg?

Box with shopping cart logo and USA America flag, Import Export Shopping online or eCommerce finance delivery service store product shipping, trade, supplier concept.
Foto: sasirin pamai iz iStock

Slovenija želi že več let vstopiti na ameriški trg, ki bi za nas pomenil številne priložnosti. Morda je leto 2023 tisto, ko Sloveniji uspe veliki met. Krepiti smo namreč začeli promocijo preko luže, s čimer si želimo odpreti možnosti na 332-milijonskem trgu.

Dallas bo odskočna deska za slovensko gospodarstvo

Slovenija bo že drugo leto zapored v Dallasu izvedla poslovno-investicijski dogodek, na katerem bodo celostno predstavljeni slovensko gospodarstvo, turizem in investicijske priložnosti na obeh straneh. Seveda je prav Dallas tista lokacija, ki je v tem trenutku za slovensko gospodarstvo odlična odskočna deska. Razlog za to je prepoznavnost in priljubljenost košarkarskega zvezdnika Luke Dončića.

Dogodek v Dallasu in Sloveniji hkrati na začetku aprila

Poslovno-investicijski dogodek bo potekal 6. in 7. aprila, povezoval pa bo več institucij. Tudi letos povezano sodeluje Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, agencija SPIRIT Slovenija, STO, Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Urad Vlade RS za komuniciranje (UKOM), Mestna občina Ljubljana in Turizem Ljubljana. Pri aktivnostih kot programski partner sodeluje tudi AmCham Slovenija.

Dallas, Texas \ USA -May 7, 2022: The Globe structure overlooking office buildings in the downtown area.
Foto: edfuentesg iz iStock

SPIRIT Slovenija bo 6. aprila organiziral poslovno-investicijsko konferenco. STO bo na isti dan izvedla delavnico za turistična podjetja »Texas čuti Slovenijo«. 7. aprila bodo člani delegacije obiskali več ameriških podjetij ter imeli poslovne pogovore z ameriškimi potencialnimi poslovnimi partnerji, svetovalnimi podjetji in drugimi predstavniki ameriškega poslovnega okolja.

Vrhunec bo dogajanje doseglo 7. aprila zvečer, ko bo potekala NBA košarkarska tekma med Dallas Mavericks in Chicago Bulls, poimenovana »I feel Slovenia Night«. Dogodek bo STO skupaj z UKOM in Turizmom Ljubljana izkoristil za široko promocijo Slovenije z oglaševanjem na in ob igrišču, v času prekinitev tekme in v promocijsko-razstavnem prostoru v dvorani American Airlines Center.

Širjenje besede o Sloveniji

UKOM bo dogodek v Dallasu podprl z nastopom svetovno znane akrobatske skupine Dunking Devils, zelenimi majicami in drugim promocijskim materialom za navijače ter z informacijskim gradivom o Sloveniji v digitalni in tiskani obliki za novinarje. V času dogodka v Dallasu bo 6. aprila v Celju in Novem mestu za tamkajšnje osnovne in srednje šole organiziral tudi spremljevalna športna dogodka »I Feel Slovenia night«, ki bosta odmevala tudi na družbenih omrežjih Dallas Mavericksov.

Žiga Kastelic

SEO urednik

VIRgov
Prejšnji članekVolkswagen ID.2 all: Predstavitev cenovno ugodnega EV malčka
Naslednji članekNe glede na rok uporabe, piščanca v tem primeru ne kupite niti pod razno!
Žiga Kastelic

SEO urednik

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.