Leto 2016 zaključili z rekordno prodajo – Celotno prodajo povečali za 40%

Lumar IG, tehnološko vodilni slovenski proizvajalec nizkoenergijskihin pasivnih montažnih objektov, je na današnji novinarski konferenci predstavil rezultateposlovanja in napovedi za naprej. Podjetje je v letu 2016 zabeležilo rekordno prodajo, saj se jeta povečala za 40 %, največ za kar 116 % se je povečala prodaja v Avstriji. »Leto 2016ocenjujemo kot zelo uspešno, saj smo prodali največ hiš v vsej svoji zgodovini. Na to smo šeposebej ponosni, saj to priča o kakovostnem delu v preteklosti in velikem zaupanju kupcev vblagovno znamko Lumar in njene produkte. Prihodki od prodaje so v letu 2016 znašali 11,6milijona evrov, kar je nekoliko manj kot leta 2015 in je posledica počasnega pridobivanjagradbenih dovoljenj. Že v letu 2017 pa pričakujemu bistveno boljše poslovne rezultate, sajpričakujemo nad 16 milijonov evrov prihodkov iz poslovanja oziroma 40 % več kot v letu2016,« je povedal direktor podjetja Lumar Marko Lukić. V podjetju nameravajo zaradipovečenega obsega dela, do konca leta zaposliti do 15 % novih sodelavcev.
Trg montažne gradnje v Sloveniji, se kljub pozitivnemu ozračju še zmeraj sooča s številnimi strukturnimi težavami, ki vplivajo na panogo, kot podjetja v njej. Po mnenju direktorja Lumarja je potrebno začeti sprejete reforme in strategije realizirati tudi v praksi. »Kot delodajalci si želimo, da bi se v socialnem dialogu upoštevali tudi naši vidiki in pogledi, saj delujemo na trgu in vemo, kaj so tiste stvari, ki bi podjetjem omogočile boljše pogoje za delo in konkuriranje na mednarodnih trgih. Tako od države želimo, da bi se spremenila delovno pravna zakonodaja, ki mora postati bolj fleksibilna, da bi se dvignila minimalna plača ter se razbremenilo stroške dela, kar bi tako iz socialnega kot ekonomskega vidika imelo pozitivne učinke na sama podjetja kot družbo, da bi se spoštoval pravni red družbe in se povečala učinkovitost javne uprave, da bi zeleno javno naročanje res postalo takšno, kjer najnižje cena ne bi bila pogoj in bi tudi uveljavljena podjetja imela možnosti konkuriranja, ter da bi spodbujali inovativnost in razvoj,« je dejal direktor podjetja. Ob tem je še dodal, da bi za splošno uspešnost družbe morala spremeniti tudi naklonjenost družbe podjetništvu in družinskim podjetjem. Glede na poslovanje v letu 2016 v podjetju Lumar na prihodnost gledajo z velikim optimizmom. Ta je posledica odličnega večletnega dela v preteklosti, veliko akumuliranega znanja, odličnega kadra, razvojnega potenciala in trendov za naprej. »Zavedamo se, da imamo še veliko potenciala, ki se kaže tako doma, kot na tujih trgih. Tuji trgi so v letu 2016 pomenili 36 % prihodkov od prodaje. V Avstriji, ki je zelo zahteven in težak trg smo v dobrih dveh letih zgradili vse bolj uveljavljeno blagovno znamko, ki je zelo zahtevne avstrijske kupce prepričala s kakovostjo in arhitekturo. Posledica tega je tudi 116 % rast prodaje v letu 2016. Se pa v Avstriji lotevamo še novih aktivnosti in projektov, ki bodo vplivale na našo prepoznavnost in rast,« doda Lukić. Zaradi povečenega obsega dela in novih projektov bodo v podjetju zaposlili do 15 % novih sodelavcev. »Tudi v času krize nismo odpuščali, ampak dodatno zaposlovali. Od leta 2009 do konca lanskega leta smo zaposlili 29 % novih sodelavcev. Vsi sodelavci so zaposleni za nedeločen čas. Povprečna bruto plača na zaposlenega je v letu 2016 znašala 2.167 EUR, dodana vrednost je bila nekaj manj kot 54.000 EUR, realizacija na zaposlenega pa je znašala nekaj več kot 183.000 EUR,« razloži direktor Lumarja. Podjetje je bilo leta 2016 razglašeno na Naj zaposlovalca Podravja. Vse od začetka sta osnovni vodili podjetja razvoj in visoka kakovost. »Četrt stoletja izkušenj in znanje nam omogočajo strokovno svetovanje in spremljanje kupcev čez celoten postopek gradnje sanjskega doma – od začetnih idej do gradnje na ključ. Z našo optimizirano tehnologijo lahko danes ponudimo vrhunske hiše z vgrajenimi inovativnimi in kakovostnimi komponentami ter detajli ob najboljšem razmerju med kakovostjo in ceno. Naša vizija in razmišljanja pa gredo naprej. Trgu doma in v tujini ponuditi samo takšne energetske rešitve in hiše, ki imajo difuzijsko odprte sisteme, uporabljajo izključno ekološke materiale, imajo vgrajene komponente za vgradnjo sončnih elektrarn in ponujajo izjemno ugodje bivanja,« pove Lukić. Ob tem želijo še naprej kreirati trende na področju bivanja na inovativen način, ter slediti trajnostno naravnanemu poslovnemu modelu in krožnemu gospodarstvu. Lotili se bodo tudi energetske prenove in sanacije poslovne stavbe in zagotavljanja še boljših pogojev dela za zaposlene.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.