Priljubljena hrvaška blagovna znamka vzmetnic je odprla svoj nov salon v Ljubljani. Imamo vse podrobnosti

V okviru programa Mix and match ponujajo več kot 250.000 različnih kombinacij. FOTO: MARKO MIŠČEVIĆ

Luksuzna trgovina, ki spominja na razstavni prostor, se nahaja v samem središču mestnega vrveža.

V samem središču Ljubljane, v kultni veleblagovnici Nama v četrtem nadstropju, se je odprl nov salon Perfecte Dreams. Do njega vas pripelje dvigalo, ki s svojimi lesenimi detajli spominja na dolgo zgodovino veleblagovnice. Več kot 300 kvadratnih metrov prodajnih površin pokriva puhasta preproga krem barve, in ko hodite po njej, se tudi obuti počutite kot da bi hodili po oblakih – točno tako, kot bi se želeli počutiti v svoji spalnici. V tem toplem vzdušju, brez slišnega udarjanja pet ob tla, je v sredo, 5. marca, potekala slavnostna otvoritev salona. Gre za drugo trgovino Perfecte Dreams v Sloveniji, za katero so se odločili po lanskem uspehu v nakupovalnem središču Citypark.

Damir Matijević, generalni direktor za Hrvaško, jugovzhodno Evropo in Italijo, nam je razkril, da se trenutno ukvarjajo z odprtjem še ene poslovalnice v Ljubljani – tokrat na vzhodu mesta. “ Lokacija v centru nam je všeč – dobro smo začeli z dvotedenskim mehkim zagonom pred slavnostno otvoritvijo, za naprej pa imamo še večja pričakovanja. Od ostale konkurence nas loči možnost personalizacije posamezne postelje in vzmetnice. Poleg koncepta Mix and Match, ki ponuja modularnost pri izbiri nog, podnožja in vzglavja, kar rezultira v 250.000 različnih možnih kombinacijah, imamo tudi premium storitev. To pomeni, da lahko vzmetnice in postelje izdelamo skoraj v centimetrskem obsegu želenih mer.”

Nakupovanje v mestnem vrvežu

Veleblagovnica Nama je prostor zbiranja in druženja v središču Ljubljane, v bogato ponudbo pa se odlično vklaplja Perfecta Dreams v četrtem nadstropju, ki je namenjena opremljanju doma. Poleg osnovnega asortimana ponujajo tudi drobnarije, ki popestrijo prostor, kot so posteljnina, okrasne blazine, nočne omarice in svetila. Bošnjakova dodaja, da so uporabili podoben koncept kot pri odprtju trgovine v Frankopanski ulici v središču Zagreba. “ Ljudje, ki so bolj mestno naravnani, radi počnejo vse v mestu, tudi nakupujejo postelje. Lahko poskusijo vse in sčasoma zožijo izbiro, dokler ne najdejo idealne možnosti.”

Za ustvarjanje prijetnega prostora je skrbela notranja oblikovalka Tea Tadej, ki je tudi produktna oblikovalka. Prilagodila je začetni koncept Mirjane Mikulec, kar vključuje izbor artiklov za posamezno trgovino, dekoracijo sten in sestavljanje interierja. “Ko smo urejali ta prostor, smo imeli vse pripravljeno, a mi vse skupaj ni bilo dovolj všeč, to ni bilo to. Čez vikend smo prespali, se spet usedli, vse naredili še enkrat in potem sem bila končno zadovoljna. Kliknili smo enter in poslali dizajn naprej.”

Dizajn, ki navdihuje

Impresivni prostor ima tako tri vodilne barve, ki jih definira knjiga blagovne znamke Perfecte Dreams, in sicer sivo, temno zeleno in umazano roza. Zato so pred temno sive stene postavili rožnate postelje, da izstopajo in dosežejo wow učinek, pojasnjuje Tadejeva.“ Želimo čim bolj prikazati stvari iz naše ponudbe, hkrati pa biti strankam v navdih in jim ponuditi rešitev. Pogosto se zgodi, da se odločijo za naše dizajne, vendar uporabijo bolj nevtralne baze in nato prostor popestrijo z detajli v bolj živih barvah.”

das
Damir Matijević nam je razkril, da si prizadevajo tudi za odprtje tretje lokacije v Ljubljani. FOTO: MARKO MIŠČEVIĆ

Tudi v novem salonu Perfecte Dreams detajlov ne manjka, zato so ogledala, ki so se od prej nahajala v prostoru, zameglili, da ne odvračajo pozornosti od samega asortimana, hkrati pa vzbujajo občutek spalnice “po feng shuiju, saj bi se bilo treba v spalnici izogibati ogledalom”. Posebej zanimiv je moment velikega okna ob eni od postelj, ki imitira najbolj intimen prostor v vsakem domu.“ Šele ko smo opremljali prostor, smo ugotovili, da imamo okno, čeprav smo v veleblagovnici – naši izvajalci so naleteli nanj in takrat smo jih prosili, da nam ga odprejo in smo ga okrasili z ustrezno zaveso”, dodaja Tadejeva.

Damir Matijević, Kristina Bošnjak in Tea Tadej so sodelovali tudi na panelu ob odprtju salona, skupaj z arhitekto Jano Furman, ki je delila svojo izkušnjo odličnega sodelovanja s Perfecta Dreams. Program je spretno vodil Boštjan Romih, po panelu pa je sledil prigrizek ob slovesnosti. Perfecta Dreams premium je blagovna znamka postelj z več kot 30-letno tradicijo, od leta 2007 pa so del mednarodne skupine Hilding Anders, katere sedež je na Švedskem. Njihova prioriteta je strankam zagotoviti ne le odlično nakupovalno izkušnjo, temveč tudi dober spanec. Zato imajo njihove vzmetnice in postelje dve leti garancije, dobava pa je možna že po dveh tednih.

Trgovina, kjer lahko malce poležite in popijete kavo

Del premium storitev poleg prijetnega in udobnega prostora predstavljajo tudi ljudje, ki delajo v Perfectinih trgovinah. Matijević pojasnjuje, da gre večinoma za dolgoletne sodelavce, ki izjemno dobro poznajo celotno ponudbo – “to so ljudje, ki dihajo s Perfecto”. Tako vam ni treba skrbeti, da bi naleteli na nekompetentne prodajalce, ki vam ne bodo znali svetovati ali vas usmeriti glede na vaše želje in možnosti. Dobro vzdušje je bilo vodilo pri oblikovanju samega prostora, pa tudi celotne uporabniške izkušnje, poudarja Kristina Bošnjak, direktorica maloprodaje v regiji Adriatic.

“Postelje in vzmetnice ne boste kupovali pogosto, zato je ideja, da si, ko se odločite za tako pomemben nakup, vzamete čas in se dobesedno uležete na posteljo. Zato na primer vrtimo lounge glasbo, pri nas pa lahko spijete tudi kavo. Vsakemu kupcu želimo čim bolj približati videz njihove bodoče spalnice”, pravi Bošnjakova. V tem kontekstu izpostavlja, da je lokacija v središču odlična, saj ni potrebe po tem, da bi se morali usesti v avto in izgubljali čas za odhod v nakupovalni center.“ Strankam vedno rečemo, naj pridejo vzmetnice poskusiti dvakrat – zjutraj, ko so spočiti, in po službi, ko imajo že vsega dovolj. V teh dveh primerih ni enak občutek, oboje je treba poskusiti.”

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.