
Pripnite si varnostne pasove, ljubitelji hitrosti, saj Ferrari končno razkriva prve drobce o svojem težko pričakovanem električnem vozil! Popolno razkritje bo sledilo prihodnjo pomlad, a že zdaj se v Maranellu veliko dogaja.
Ferrarijeva električna zverina bo predstavljena še letos
Izvršni direktor Benedetto Vigna je med razglasitvijo rezultatov za prvo četrtletje potrdil, da bo ‘tehnološko srce’ novega EV predstavljeno v začetku oktobra kot del razkritja v treh fazah. Prvi korak? Srce zverine – njen pogonski sklop. Kasneje bo sledil vpogled v ‘videz in občutek notranjosti’, in na koncu, pomladi 2026, veliki finale z razkritjem celotnega modela.
Dobave prvega Ferrari EV so predvidene za konec leta 2026. A do takrat nam ne bo dolgčas – prav nasprotno. Leto dni po predstavitvi hiperšportnika F80, ki prihaja na ceste to jesen, se Ferrarijeva proizvodnja ne ustavlja.
Italijanski proizvajalec je že predstavil tudi vročo različico 296 Speciale, v testih pa so opazili še prenovljena modela Roma in SF90 Stradale. Po besedah Vigne bo Ferrari leta 2025 lansiral kar šest novih modelov!

In kaj si Vigna misli o prvem električnem Ferrariju?
»Zelo zabaven bo,« je povedal za Autocar in dodal, da je vozilo že prevozilo več tisoč kilometrov po cestah ter da bo narejeno »na pravi način«, da bodo kupci »zabavani«.
Čeprav še ni razkril, kakšno obliko bo imel EV, so vohunski fotografi že ujeli testne mule, preoblečene v karoserijo Maserati Levante. Bo novi Ferrari torej SUV? Morda. A naj vas to ne zavede, saj je podobno Ferrari uporabil Levante za prve prototipe Purosangue, ki pa se je na koncu precej razlikoval.
Ključna bo seveda dinamika vožnje. Ferrari bi lahko s centralizacijo baterij v šasiji poskušal ohraniti značaj svojih bencinskih avtomobilov. Vigna pravi, da bodo električni Ferrariji navdušili tako zveste kupce kot tudi tehnološke navdušence: »Ljudje kupujejo Ferrarija, ker se ob nakupu Ferrarija zelo zabavajo. Ne kupujejo Ferrarija zaradi A, B, C, D ali enega samega elementa. To je kombinacija stvari.«
Bo treba zanj odšteti več kot pol milijona evrov?
Kar se tiče cene – pripravite se. Reuters poroča, da naj bi znašala okoli 500 tisoč evrov, a Vigna je na te govorice odgovoril s presenečenjem, saj po njegovih besedah vozilu ceno postajo mesec pred postavitvijo na trg.
Ferrari bo svoj električni model izdeloval v povsem novi E-stavbi v Maranellu, kjer bo potekala proizvodnja električnih motorjev, baterij in osi. Ta moderna linija bo pomagala Ferrariju pospešiti razvojne čase in dvigniti personalizacijo na novo raven – v skladu z njihovim ciljem: kakovost pred količino.
Ob tem Vigna vztraja, da Ferrari ne bo narekoval trga, ampak mu bo sledil: »Napovedovanje prodaje po vrsti pogona je arogantnost, nespoštovanje do stranke. Nikoli ne bomo govorili o delitvah prodaje.«
»Ne govorimo o računalnikih, ki izbirajo avto. Govorimo o ljudeh s čustvi.«
In še baterije? LFP baterije preprosto niso po Ferrarijevem okusu: »LFP baterije niso za Ferrari. To ni dobro za nas,« pravi Vigna.
Vse to nakazuje, da Ferrari elektriko jemlje resno – a po svoje. In če bo EV tako zabaven, kot pravijo… no, potem bomo morda slišali Ferrarijev zvok tudi brez bencina – v obliki smeha za volanom.
SEO urednik