Sponzorirano

ZPS: Eno leto po kampanji `Zamenjaj in prihrani´: Ostanite aktivni!

Sponzorirano

Seznam ponudnikov in cene so na Zvezi potrošnikov Slovenije ponovno posodobili! V kampanji ZPS Zamenjaj in prihrani je dobavitelja energije zamenjalo več kot 12 tisoč gospodinjstev oziroma je bilo sklenjenih več kot 14 tisoč pogodb, saj so v nekaterih gospodinjstvih zamenjali tako dobavitelja elektrike kot zemeljskega plina. V ZPS so izborili zelo ugodno ceno za eno leto, a ker so se prve pogodbe iztekle že januarja, ste številni že dobili obvestilo o novi ceni energije, ki ni več akcijska, ampak redna cena.

Leto dni je minilo od uspešne akcije Zamenjaj in prihrani in v Zvezi potrošnikov so ponovno pregledali trg teh dveh energentov, da bi vam pomagali pri odločanju, ali boste ostali pri sedanjem ponudniku in plačevali po rednem ceniku ali pa boste poiskali ugodnejšo ponudbo. Na spletu so objavili pregled rednih in akcijskih ponudb dobaviteljev elektrike in plina na slovenskem trgu. Tako se boste lažje odločili za najprimernejšo ponudbo, obenem pa želijo s tem ponudnike še dodatno spodbuditi, da bodo ponudili čim bolj konkurenčne cene. Prepričani so, da rezultat njihovega dela niso le nižje cene na trgu, temveč tudi spoznanje potrošnikov, da je zamenjava dobavitelja preprosta in da je zanje koristna.

Sponzorirano

Katero ponudbo izbrati?

Skladno s pogoji sodelovanja v kampanji Zamenjaj in prihrani morata zmagovalna dobavitelja en mesec pred potekom pogodbe obvestiti potrošnike o ceni v prihodnjem obdobju. Le od vas je odvisno, ali boste po poteku veljavnosti akcijskih cen iz kampanje Zamenjaj in prihrani pri obstoječem dobavitelju energijo plačevali po tarifi, kot je določena v rednem ceniku ali pa boste pregledali in izbrali med novimi akcijskimi ponudbami. To lahko storite pri obstoječem ponudniku ali pri drugem dobavitelju. V ZPS že sedaj opažajo, da je tekma za več kot 12 tisoč gospodinjstev pestra, saj se je na trgu pojavilo več ugodnih ponudb, pričakujemo pa, da jih bo še več.

Dobavitelji običajno objavljajo akcijske ponudbe na svojih spletnih mestih. Koristno je, če jih pogosteje preverite. Ob tem pa je treba biti pri posamezni akcijski ponudbi pozoren tudi na omejitve ali dodatne zahteve, ki jih razkrijejo splošni pogoji ponudbe. Te se po navadi nanašajo na obdobje vezave, ko obljubite dobavitelju zvestobo za določeno obdobje. Lahko pa ste deležni pogodbene kazni, če boste želeli pogodbo prekiniti pred potekom enega leta od njene sklenitve. Vse pogosteje se pojavljajo tudi akcijske ponudbe, ki omogočajo ugoden nakup posameznih izdelkov, na primer varčnih žarnic ali gospodinjskega aparata, zato bodite pozorni na opredelitve, kdaj in pod katerimi pogoji ste dejansko upravičeni do nakupa oz. ali boste morali morebiti izdelek plačati po polni ceni ali ga celo vrniti, če ne boste izpolnili svojih pogodbenih obveznosti.

Sponzorirano

NI KOMENTARJEV

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

Exit mobile version