23. SOF: Pristop je agencija leta, Orto pa znamka leta

SOF je v treh dneh obiskalo prek 900 udeležencev, ki so lahko prisluhnili odličnim predavanjem vrhunskih mednarodnih in domačih strokovnjakov.

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal od srede, 26. marca, do petka, 28. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja.

Agencij leta je postala agencija Pristop, znamka leta pa znamka Orto.

Velike nagrade za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah so med drugim prejeli tudi:

  • v kategoriji Mediji akcija Iz kolesarskih stez na maraton (oglaševalec: KD Rog in BTC City, agencija: Saatchi &Saatchi),
  • v skupini Inovativne rešitve rešitev Preglejte svojo streho iz zraka (oglaševalec: Bramac, agencija: Pristop),
  • v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija Enkratno je stvari uporabljati večkratno (oglaševalec: Snaga javno podjetje, agencija Mayer McCann),
  • v kategoriji Ustvarjene in oznamčene vsebine Enkratno je stvari uporabljati večkratno (oglaševalec: Snaga javno podjetje, agencija Mayer McCann).

V treh festivalskih dneh so udeleženci lahko med drugim prisluhnili tudi Robertu Lešniku, vodji oblikovanja zunanjosti osebnih vozil, Mercedes-Benz. V razpravi o pomenu blagovnih znamk za uspešnost podjetij in o tem, kakšna je pri tem vloga vodij, pa so udeleženci lahko prisluhnili predsednikom uprav največjih podjetij v regiji – Emilu Tedeschiju (Atlantic Grupa, d.d.), Zvonimiru Mršiću (Podravka, d.d.), Toniju Balažiču (Mercator, d.d) in Tomažu Berločniku (Petrol, d.d.).

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.