Meta in Apple v bitki za prevlado nad virtualno resničnostjo

woman using vr glasses at home
Foto: Jose carlos Cerdeno iz iStock

Podjetje Meta Platforms Inc., je predstavilo naročniško storitev virtualne resničnosti (VR). Meta trdi, da bodo uporabniki, ki plačujejo naročnino imeli dostop do dveh novih iger na mesec.

VR naj bi bil del načrta, ki ga je leta 2021 zastavil Mark Zuckerberg. Gre za izgradno t.i. “Metaversa” – virtualnega sveta, kjer ljudje lahko igrajo igre, ter delajo in komunicirajo v virtualnem okolju, pogosto z uporabo VR očal. “Upam, da bomo čez čas prepoznani kot podjetje za Metaverse, želim, da naše delo in identiteta temeljita na tem, kar gradimo,” je takrat dejal Zuckerberg. Leta 2021 je Meta predstavila tudi več ambicioznih projektov umetne inteligence, pri čemer je gospod Zuckerberg v opisal kot “ključ za odklepanje Metaversa”.

Podjetje je za prve tri mesece tega leta poročalo o dobičku v višini 5,7 milijarde dolarjev, kar presega pričakovanja trga. A ob tem je potrebno omeniti, da je njihova divizija Reality Labs, ki proizvaja VR očala in druge izdelke, v tem obdobju poročala o čisti izgubi v višini 4 milijarde dolarjev.

Zelo pomembno je tudi, da ima Meta pri svojem razvoju vse večjo konkurenco. Apple je prejšnji mesec predstavil svoja očala Vision Pro za mešano resničnost, kar je bila njihova prva večja strojna predstavitev v skoraj desetih letih.

Appleova očala, ki bodo v ZDA izdana v začetku prihodnjega leta, bodo stala 3.499 dolarjev. To je precej več kot druga trenutno dostopne očala na trgu. Meta VR očala se trenutno gibljejo v cenovnem razponu med 299,99 in 999,99 dolarji.

Prejšnji članek10 razlogov, ki govorijo v prid prezračevanju trave
Naslednji članekPrednosti in slabosti pametnih klimatskih naprav

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.