Lumar uspešno na slovenskem trgu

V letu 2012 so v podjetju Lumar IG zabeležil rekordno prodajo inovativnih montažnih objektov na slovenskem trgu, kjer so ustvarili 75 odstotkov vseh prihodkov.

V letu 2012 se je negativni učinek krize začel čutiti tudi v dejavnosti montažne gradnje, kljub temu so v podjetju Lumar IG dosegli rekordno prodajo na slovenskem trgu. »Med ljudmi je zaznati veliko negotovosti, priča pa smo tudi dumpinškim cenam in drugim pritiskom na cene, ki vplivajo na poslovanje podjetij. To bo po našem mnenju pripeljalo do tega, da bo v prihodnje padlo marsikatero podjetje. Ob takšnem scenariju pa bodo kupci izpostavljeni bistveno večjim tveganjem, kot smo jim bila priča v primeru velikih gradbenih projektov,« pojasnuje direktor Lumar IG Marko Lukić.

Z začetkom leta 2013 so začeli z večjimi prodajnimi aktivnostmi na avstrijskem trgu. Približevanje blagovne znamke Lumar in certificirane pasivne tehnologije avstrijskim kupcem so začeli s svojo pasivno hišo Primus, ki je najbolje prodajana pasivna hiša v Sloveniji. Do konca februarja bo podjetje Lumar IG sodelovali na treh sejmih – in sicer v Gradcu, Celovcu in na Dunaju. Z majem pa bodo začeli z gradnjo vzorčne hiše v Salzburgu, kjer bodo razkazovali svojo tehnologijo in inovativne rešitve.

Svoje inovativne in okolju prijazne nizkoenergijske in pasivne montažne objekte ter nekatere novosti bodo v Lumarju med 12. in 17. marcem 2013 predstavili tud na sejmu Dom 2013.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.