
Vljudno vabljeni na BREZPLAČNO DELAVNICO Določitev in komunikacija unikatne prodajne argumentacije (USP), ki jo organiziramo v okviru Trženjske akademije.
Ali ste 100% prepričani, da imate najboljšo prodajno argumentacijo? Da vaše argumentacije ni mogoče spremeniti in doseči še boljši prodajni rezultat? Če ste zgolj 99% prepričani v svojo prodajno argumentacijo, pridite na delavnico, kjer bomo najprej pogledali najboljše prakse določanja učinkovitih prodajnih argumentacij. Nato pa bo vsak udeleženec lahko izboljšal prodajno argumentacijo svojega izdelka oz. storitve. Dobil bo tudi feedback udeležencev. Na koncu delavnice boste imeli seznam ključnih elementov učinkovite prodajne argumentacije in izboljšano argumentacijo za en svoj izdelek oz. storitev. Vedeli boste, da imate recept za uspešno oz. za še boljšo prodajno argumentacijo od sedanje.
Bonus za udeležence
Vsak udeleženec delavnice bo lahko izkoristil možnost brezplačne strokovne analize kateregakoli prodajnega orodja, kot so prodajne brošure, letaki, plakat, prodajna e-pošta, prodajni nagovor in podobno. Predavatelj vam bo na podlagi vašega primera podal predloge za vsebinske izboljšave.
Delavnico vodi Primož Hvala
Več informacij o delavnici najdete na spletni strani
Prijave na https://b365.si/prijave/
Prosimo vas le, da se delavnic, na katere se prijavite, tudi udeležite, saj je število mest omejeno.
Priprava in izvedba delavnic Trženjske akademije potekajo v okviru operacije Inovativnejše veščine trženja za mlada podjetja. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Vas zanima, kako vzpostaviti trajno in dobičkonosno komunikacijo s ključnimi ciljnimi skupinami, ki so pomembne za uspešno poslovanje podjetja in njegovo pozitivno podobo v javnosti? Lahko vam pomagamo pri načrtovanju in izvedbi učinkovitih marketinških in pr projektih.