
Kdo pa drug kot Volvo. Švedski velikan je izumil novo vrsto varnostnega pasu, ki bi lahko drastično izboljšal varnost v avtomobilu. Ponovno.
Volvo predstavlja revolucijo varnostnih pasov
Podjetje, ki je sicer pionir uporabe tritočkovnega pasu, je predstavilo nov »večprilagodljiv varnostni pas«.
S senzorji lahko analizira višino, težo, obliko telesa in položaj sedenja potnika ter se ustrezno odzove v primeru trčenja.
Volvo je sporočil, da bo večji potnik prejel večjo obremenitev pasu, da se zmanjša tveganje za poškodbe glave, medtem ko se bo na manjše potnike odzval manj močno, da se zmanjša vpliv na njihova rebra.
Sistem se bo učil in prilagajal
Sistem, razvit v sodelovanju z ZF Lifetech, se bo odzval različno glede na naravo trka in bo »v trenutku« zbral podatke iz okolice avtomobila, da bi določil, koliko sile naj bi varnostni pas uporabil.
Današnji varnostni pasovi uporabljajo omejevalnike obremenitve za spreminjanje količine sile, ki jo uporablja varnostni pas, pri čemer so na voljo trije »profili omejevanja obremenitve«. Nova Volvova naprava to število poveča na enajst.
Novi električni SUV Volvo EX60, ki bo na voljo prihodnje leto, bo prvi z novimi pasovi, Volvo pa je dejal, da bodo posodobitve programske opreme po spletu pomenile, da se bo »sčasoma izboljšal«.
Več podatkov, kot bo zbranih, boljše lahko avtomobil izboljša svoje razumevanje potnikov, novih scenarijev in strategij odzivanja.
Åsa Haglund, ki vodi varnostni center Volvo Cars, je dejala: »Prvi večnamenski prilagodljivi varnostni pas na svetu je še en mejnik za avtomobilsko varnost in odličen primer, kako izkoriščamo podatke v realnem času z ambicijo, da bi pomagali rešiti milijone življenj.
»To pomeni veliko nadgradnjo sodobnega tritočkovnega varnostnega pasu, Volvovega izuma, predstavljenega leta 1959, ki je po ocenah rešil več kot milijon življenj.«
Volvo po desetletju oživlja ime XC70: Ga bomo videli tudi pri nas?
SEO urednik