Volkswagen presenetil! Po 24 letih bo upokojil priljubljeni model

Lafayette - Circa April 2018: Volkswagen Cars and SUV Dealership. VW is Among the World's Largest Car Manufacturers VII
Foto: jetcityimage iz iStock

Volkswagen je presenetil z novo odločitvijo, da ukine enega svojih najprestižnejših in najbolj priljubljenih modelov. Kot poroča portal Autocar, naj bi Volkswagen naslednje leto zaključil s proizvodnjo Touarega.

Zaključena proizvodnja Touarega že naslednje leto

Terenec, ki je bil prvič predstavljen leta 2002, je bil razvit vzporedno z originalnim Porschejem Cayenne. Delila sta si isto platformo in izpolnjevala dvojni namen: Porsche je dobil svoj prvi SUV in nekdanji predsednik Volkswagna, Ferdinand Piëch, je uresničil svojo ambicijo, da bi znamko Volkswagen dvignil z modeli višjega cenovnega razreda, kot sta Touareg in njegov limuzinski brat Phaeton.

Volkswagen Touareg
Volkswagen Touareg Foto: on volkswagen

Odločitev o umiku Touarega odraža spremembo prioritet pri nemškemu podjetju. Novi terenec Tayron je pozicioniran kot cenejša alternativa s širšo privlačnostjo. Izpolnjuje velik del vloge Touarega. Tayron, ki je že naprodaj na ključnih svetovnih trgih in je na voljo v dvo- in trivrstni različici, ponuja vlečno zmogljivost 2500 kg v različici 2.0 TSI 4Motion in ima bolj vsestransko notranjost. Na voljo tudi v slovenskih salonih.

Ker ni načrtovanega neposrednega naslednika, odhod Touarega pomeni konec Volkswagnovega prodora na trg te vrste vozil po 23 letih.

Volkswagen Tayron
Volkswagen Tayron Foto: on volkswagen

Poleg Touarega se je VW že odločil umakniti ID.5 iz svoje ponudbe

Predstavljen je bil leta 2021 kot bolj športen, kupejevski brat bolj pokončnega ID 4, predvsem pa je bil namenjen kitajskemu trgu, vendar tam ni dosegel večjega uspeha. Tudi v Evropi ga je zasenčil bolj praktičen ID 4. V ZDA ni bil nikoli na voljo.

Načrtovana ukinitev naj bi začela veljati leta 2027 in je del širših prizadevanj za racionalizacijo ponudbe in osredotočenost na modele z veliko serijo.

Po poročanju avtomobilskega portala viri blizu izvršnega direktorja Volkswagna, Thomasa Schäferja, pravijo, da je odločitev deloma posledica tega, da so inženirske zmogljivosti v Volkswagnovem centru za raziskave in razvoj v Braunschweigu v Nemčiji izčrpane zaradi potencialno pomembnejših modelov, predvsem električnega Golfa.

Žiga Kastelic

SEO urednik

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.