
Stellantis je objavil prve slike novega Fiata 500 Hybrid, ki razkrivajo, da bo dobil prenovljeno notranjost in šeststopenjski ročni menjalnik.
Novi Fiat 500 hibrid bo imel ročni menjalnik
Fotografije prototipov kažejo, da bo videti enako kot električni 500e, razen predelane sprednje maske, ki dovaja več zraka v bencinski motor. V notranjosti ima armaturna plošča večji in bolj kvadraten nov odlagalni prostor, prestavna ročica pa je dvignjena ob volanu – kot pri starem bencinskem 500.
Fiat še ni potrdil, kateri pogonski sklop bo uporabljal 500 Hybrid, vendar se pričakuje, da bo uporabljal isti 1,0-litrski trivaljni blagi hibridni motor Firefly, ki je bil predstavljen v starem 500 in Fiatu Panda.
Prisotnost ročnega menjalnika izključuje 1,2-litrski trivaljni blagi hibridni motor Puretech, ki se uporablja v številnih modelih pod okriljem podjetja Stellantis, kot je novi Fiat Grande Panda, ker je bil na voljo izključno s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.

Proizvodnja Fiata že konec letošnjega leta
Proizvodnja modela 500 Hybrid se bo začela v zadnjem četrtletju leta 2005. To je prej kot zgodnji rok leta 2026, ki ga je predhodno določil Fiat.
Premik k naknadni opremi električnega avtomobila z motorjem z notranjim izgorevanjem je v evropski avtomobilski industriji brez primere.
Več poročil z začetka leta je nakazovalo, da se je ta drzen ukrep zgodiliz dveh ključnih izzivov.
Prva je bila potreba po povečanju proizvodnih stopenj v tovarni Mirafiori sredi počasne prodaje 500e in njegovega sorodnika Abarth 500e hot hatch, zaradi česar je Fiat lani večkrat ustavil proizvodnjo. Medtem je končala proizvodnjo starega bencinskega modela 500 (ki je predstavljal večino prodaje 500), saj je 17 let star model kršil novo zakonodajo EU o kibernetski varnosti, kar bi zahtevalo drago ponovno homologacijo. Izvršni direktor Fiata Olivier François je priznal izzive in v izjavi dejal, da bo 500 Hybrid povečal proizvodnjo v Mirafioriju, da bi zagotovili produktivnost tovarne.
Dodal je, da lansiranje novega modela 500 z motorjem z notranjim zgorevanjem kot odgovor na upad prodaje EV služi kot dokaz, da je družbena pomembnost v središču poslanstva znamke.

Fiat je pred tem dejal, da bo prav tako vložil približno 100 milijonov evrov v 500e, z načrti za preoblikovanje svoje platforme za nove tehnologije baterij, katerih cilj je izboljšati njegovo cenovno dostopnost.
To nakazuje, da bo okoli leta 2026 predvidena tudi posodobitev za EV.
SEO urednik