Bo Stellantisu uspelo oklestiti največjo težavo električnih avtomobilov?

London, England, United Kingdom – 19th December 2024. A daytime street view in the central London area.
Foto: OGULCAN AKSOY iz iStock

Stellantis preizkuša tehnologijo zamenjave baterij s Fiatom 500e, da bi omogočil popolno napolnitev električnega vozila v samo petih minutah.

Če bo preizkus uspešen, bi to lahko odpravilo eno največjih ovir za lastništvo električnega vozila: čas polnjenja.

Zmanjšanje časa polnjenja električnih avtomobilov

Kot poroča Autocar preizkus trenutno poteka v španski prestolnici, vključena pa je flota štiridesetih vozil omenjenega modela. Ta so bila prilagojena za uporabo paketa baterij podjetja Ample, ki se sicer ukvarja z menjavo baterij.

Vozni park upravlja podjetje za souporabo avtomobilov Free2Move v lasti podjetja Stellantis, vozijo pa ga uporabniki v mestu.

Avtomobile trenutno oskrbuje ena sama postaja za menjavo baterij, vendar naj bi jih v mestu v okviru poskusnega projekta, ki ga je španska vlada podprla z nepovratnimi sredstvi v višini 9,8 milijona evrov (8,2 milijona funtov), zgradili še več.

Še več, Stellantis načrtuje, da bo v prihodnjih mesecih floto razširil na 100 avtomobilov.

Kokomo - Circa March 2022: Stellantis Indiana Transmission plant. The Stellantis subsidiaries of FCA are Chrysler, Dodge, Jeep, and Ram.
Foto: jetcityimage iz iStock

Projekt se lahko razširi tudi v zasebni segment

Če bo poskusni projekt uspešen, bo tehnologija na voljo tudi zasebnim strankam, je obljubil izvršni direktor Fiata Olivier François. »Predani smo temeljitemu testiranju in analizi tega koncepta v resničnih pogojih in prizadevamo si, da ga kmalu razširimo tudi na zasebne stranke,« je dejal.

»Globoko verjamemo v ta projekt in smo za vodilno vlogo pri pobudi izbrali naš ikonični Fiat 500. Zagotovil bo neprecenljive vpoglede tako za našo blagovno znamko kot za skupino, ko oblikujemo prihodnost mobilnosti,« je še dodal.

Sicer ni jasno, ali se bo preizkus razširil na druga električna vozila Stellantis, saj 500e temelji na platformi po meri in ne na platformi e-CMP EV, ki jo uporabljajo Citroën, Peugeot, Opel (Vauxhall) in drugi.

FOTO: Fiat razkril novi hibridni model 500

Žiga Kastelic

SEO urednik

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.