
Naslednja doba BMW se začenja septembra, sporočajo iz nemškega podjetja. S prihodom prvega električnega avtomobila Neue Klasse: športnega terenca iX3.
Športni terenec iX3 prihaja zelo kmalu
Športni terenec, ki bo potrjeno predstavljen na avtomobilskem salonu v Münchnu pred začetkom prodaje v začetku prihodnjega leta, predstavlja pomembne mejnike za BMW, saj uvaja napredne temelje in obliko, ki bo sprejeta v vseh drugih delih znamke.
Tekmoval bo s prihajajočim električnim Mercedes-Benzom GLC – avtomobilom, ki bo prav tako predstavljen v Münchnu. Oba se bosta borila za oporo v najbolj vročem evropskem segmentu novih avtomobilov, da bi povečala prodajo električnih vozil kljub strožjim emisijskim predpisom.
Novemu iX3 bo kmalu sledila električna limuzina BMW serije 3, čeprav datum predstavitve še ni potrjen.
Drzni koncept Neue Klasse Vision X
Druga generacija iX3, ki jo je lani predstavil drzen koncept Neue Klasse Vision X, se bo prodajala skupaj s sedanjim bencinskim X3 četrte generacije in bo temeljila na povsem novi arhitekturi Neue Klasse.
Posledično bo imel novi iX3 tanjše baterije, učinkovitejše motorje in pametno tehnologijo, za katero BMW trdi, da bo to »kvantni skok naprej« v primerjavi z današnjo ponudbo električnih vozil.
Velikost nikelj-manganovega-kobaltovega paketa baterij še ni bila razkrita, vendar je BMW sporočil, da bo iX3 ponujal doseg 797 kilometrov. To je 340 kilometrov več kot prva generacija iX3.
800-voltna električna arhitektura bo pomenila, da se bo baterija iX3 lahko polnila z močjo do 400 kW, kar bo omogočilo polnjenje 350 kilometrov v samo 10 minutah z ustreznimi polnilniki.

Moderno vozilo, ki se bo zgledovalo po klasikah
Druga generacija iX3 ima tudi nov računalniški sistem, ki je 10-krat hitrejši od omrežja čipov v trenutnih BMW-jih.
Poleg tega bo BMW za čim večji notranji prostor v tej nastavitvi in za čim nižjo višino vozila, kar bo pripomoglo k aerodinamiki. Sprememba bo tudi pri vijačenju sprednjih sedežov, kar prinaša še eno novost za podjetje.
Vizualno se bo novi iX3 oprl na originalne modele Neue Klasse iz šestdesetih let prejšnjega stoletja in se vrnil k majhnim ledvičkam namesto drznejših, bolj ekspanzivnih sprednjih delov, ki krasijo modele, kot je iX.
Dvojna ledvička bo delila veliko, sijajno črno ploščo na sprednjem delu iX3. Plošča bo verjetno skrivala senzorje in kamere, ki jih zahteva najnovejša generacija sistemov za pomoč vozniku.
Christian Bauer, podpredsednik BMW za oblikovanje uporabniškega vmesnika, je v začetku letošnjega leta za Autocar povedal: »Naš slogan je ‘oči na cesti in roke na volanu’, kar pomeni, da mora biti vse v popolnem stanju.«

Preostali del avtomobila bo imel bolj oglat, bolj izklesan videz kot današnji modeli, z nagnjenimi lučmi spredaj in zadaj ter zadnjo svetlobno palico. Prenova se nadaljuje v modelu iX3, ki bo prvi avtomobil z novim sistemom iDrive X podjetja BMW.
Informacijski zaslon, ki je bil predstavljen v začetku letošnjega leta, obsega velik, nagnjen osrednji zaslon za informacije in zabavo, nad katerim se čez celotno širino armaturne plošče razteza projekcijski zaslon.
Tradicionalni gumbi so odpravljeni, BMW pa trdi, da nova postavitev omogoča ponudbo bolj kompleksnih in raznolikih možnosti, ki jih je mogoče posodabljati prek spleta med življenjsko dobo avtomobila.
Namesto gumbov so na voljo orodne vrstice in prilagodljivi pripomočki na zaslonu na dotik ter glasovno upravljanje, ki naj bi bilo bolj intuitivno kot današnja postavitev. Tudi volan je bil prenovljen. Njegova zasnova se je spremenila iz treh krakov v štiri, vendar je ohranil gumbe za pomembne funkcije, kot je tempomat.
SEO urednik