Audi se vrača v reli Dakar in Le Mans

Po dolgem in uspešnem skrivanju svojih načrtov za prihodnost v avtomobilskem športu, so zdaj pri Audiju razkrili vse. Umaknili so se iz Formule E in tekmovanja DTM. Da pa bo vse še bolj zanimivo so potrdili sodelovanje na novem tekmovanju Le Mans, ki dobiva nova pravila. Vse pa se ne konča tukaj, saj so potrdili tudi sodelovanje na najtrši preizkušnji, reliju Dakar. Audi se tako vrača k svojim koreninam, ki so ga utrdile pri vrhu avtomobilskih proizvajalcev.

Reli Dakar in Le Mans, tudi WRC?

Spremembe so skladne s prihodom novega vodje motošporta, Juliusa Seebacha. Ta je s prvim decembrom letos, nadomestil Deiterja Gassa. Tako bodo s popolnoma novim tovarniškim prototipom, ki ga bo pomagalo izdelati podjetje X-Raid, leta 2022 nastopili na dirki v Dakarju. Natančnih številk in zmožnosti prototipa še niso razkrili, vemo pa da ga bo poganjal (vsaj en) elektromotor. Zna pa se zgoditi, da bo Audi v prihajajočih letih nastopil tudi na reliju X-Raid in na svetovnem prvenstvu v reliju.

Audi Sport pa je vseeno prišel z računom. Razpustili so uspešen oddelek Volkswagen Motosport, ki bo zdaj izdeloval le rezervne dele za Golfa TCR in Pola R5. Temu navkljub se Audi zdaj vrača k svojim začetkom v motošportu, kjer se je proslavil s štirikolesnim pogonom Quattro leta 1981. Tako so zdaj vsej zgodovini dodali še elektrifikacijo.

Audi z enim izmed dirkalnikov iz preteklih sezon Le Mansa
Audi z enim izmed dirkalnikov iz preteklih sezon Le Mansa

Uspehi v dirkaškem svetu

  • 1981: Prva zmaga na reliju za svetovno prvenstvo, prva zmaga za katerokoli žensko (Michele Muton)
  • 1982: Naslov svetovnega prvaka v reliju med ekipami
  • 1983: Naslov svetovnega prvaka v reliju med vozniki (Hannu Mikkola)
  • 1984: Naslov svetovnega prvaka v reliju med vozniki in ekipami (Stig Blomqvist)
  • 2000-2002: Zmaga na dirki za 24 ur Le Mansa
  • 2004-2008: Zmaga na dirki za 24 ur Le Mansa
  • 2010-2014: Zmaga na dirki za 24 ur Le Mans
  • 2017-18: Naslov svetovnega prvaka v seriji formula E
  • 2020: Naslov svetovnega prvaka v reli-krosu med ekipami
VIRAudi
Prejšnji članekBi bivali v osjem gnezdu?
Naslednji članekPrihodnost javnega prevoza v času koronavirusa

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.