V letu 2013 se je Geoplin uspešno razširil na tuje trge

Družba Geoplin je uspešno zaključila poslovno leto 2013, v katerem je svoj nastop uspešno razširila tudi na tuje trge. Predvsem je družba uspešno vzpostavila aktivnosti trženja zemeljskega plina na Hrvaškem, kjer Geoplin dosega že 10-odstotni tržni delež letne porabe zemeljskega plina. Zadnji večji uspeh družbe je podpis pogodbe o dobavi zemeljskega plina z družbo Vetropack, ki predstavlja tudi enega večjih Geoplinovih kupcev.

Družba Geoplin je uspešno zaključila poslovno leto 2013. V družbi ocenjujejo, da so v letu  2013, glede na leto 2012, za 15 % povečali dobiček ter na tej postavki za 20 % presegli poslovni načrt za leto 2013.

Na rezultate je vplivala predvsem širitev na tuje trge. Geoplin ima že vzpostavljeno infrastrukturo delovanja na trgih Italije, Madžarske in Avstrije. Na Hrvaškem pa družba že dosega 10-odstotni tržni delež letne porabe zemeljskega plina. Zadnji pomemben mejnik nastopa na Hrvaškem je podpis pogodbe o dobavi zemeljskega plina s podjetjem Vetropack, ki je eden izmed vodilnih proizvajalcev steklene embalaže v Evropi. Družba Vetropack je eden večjih porabnikov zemeljskega plina na Hrvaškem, kot tudi eden večjih Geoplinovih kupcev.

V Geoplinu za leto 2014 načrtujejo še ambicioznejše cilje, saj želijo tako na domačem kot na tujih trgih povečati prodajo ter s tem prihodke za 7 %, pri čemer naj bi se prihodki iz prodaje zemeljskega plina v tujini v letu 2014, v primerjavi z ocenjenimi za leto 2013, povečali za 130 %. V družbi načrtujejo tudi nadaljnje povečanje prisotnosti na tujih trgih, saj ocenjujejo, da bo v letu 2014 struktura količinske prodaje zemeljskega plina v tujini presegla 35 % v celotni strukturi prodaje.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.